cinta sebenar..♥♥♥

Jika wanita cantik yang dicari, ia bukan aku..
Jika wanita solehah yang dicari, ia bukan aku..
Jika wanita ayu yang dicari, ia bukan aku..
Jika wanita kaya yang yang dicari, ia bukan aku..
Jika wanita berpurdah yang dicari, ia juga bukan aku..

Tetapi jika ingin mencari wanita yang setia pada cinta,kasih dan sayang..
Tetapi jika ingin mencari wanita yang hendak dibimbing..
Itu adalah aku...

Demi Allah,cinta utk mu masih ada..
Masih teguh..
mAAf kan segaLa kesiLapanku..
KesiLapan daLam meniLai cintaMu..
Kini aku ingin katakan pada mu..
AKU TERLALU MENCINTAI DIRI MU..
dan aku YAKIN bahawa itu adalah BENAR..!!
♥ Cahaya Cinta Kita ♥
FoR HIM.... i ♥ him .... i teLL him the Truth...
cOz i knw...HE ♥ ME...
Ever and ever again..
very muchh..!!

Comments

Popular posts from this blog

TIPS MELEGAKAN SAKIT TEKAK DEWASA & KANAK-KANAK

BerKeLaH wAtERf@LL,gAmBaNg PaH@Ng

Buatmu ibu..muahh