Bingkisan Hati untuk Hati yang Berkata

Suara hati menyatakan aku cinta padamu
Suara hati menyatakan aku benci padamu
Suara hati menyatakan aku rindu padamu
Suara hati menyatakan aku tidak boleh melupakanmu
Suara hati menyatakan aku tidak boleh tertipu
Suara hati menyatakan aku sayang padamu
Suara hati menjawab ya! tapi atas dasar sahabat
Suara hati menyatakan ada cinta..
Suara hati menjawab ya!
Cinta pada Allah S.W.T
Suara hati menyatakan ada cinta hati untukku
Suara hati pun bertanya lagi..
Jika benar ada cinta hati untukku makbulkanlah ia...


p/s : Aminnnnnnnnn....tapak demi tapak aku jalani, jalan demi jalan aku lalui dengan sabar dan penuh semangat juga harapan menuju jalanmu yang lurus...Subahanallah...Alhamdulillah..terima ksih ya Allah kerana kau telah tunjukkan aku jalan yang baik

Comments

Popular posts from this blog

TIPS MELEGAKAN SAKIT TEKAK DEWASA & KANAK-KANAK

BerKeLaH wAtERf@LL,gAmBaNg PaH@Ng

Buatmu ibu..muahh