:(


hurmmm...x tahu la nape ngan aku malam ni, tiba-tiba aje ingat kisah lama..susah sangat ke aku nak lupakan kau, susah sangat ke nak buang kau jauh-jauh dari hidop aku?susah sangat ke nak wat kau benci ngan aku?nape kau selalu ada dalam benak pemikiranku?sungguh aku tak pernah nak wat ko benci pada aku tapi aku terpaksa wat ko benci pada aku..aku sayang kau tapi kita tak ada jodoh...ckup la hampir 7 tahun aku ngan kau bersama,ckup la hampir 7 tahun aq menganyam luka bersama kau..ckup la hampir 7 tahun aku pendam perasaanku atas sikap kau yang tak sudah-sudah menyakiti aku...aku ingat jodoh kita panjang tapi rupanya tak,,putus jugak akhirnya...benarlah kata orang..andai ada jodoh tak kemana,kalau benar kau adalah jodoh buat aku..walau terpisah bertahun pon kau akan tetap jodoh buatku..bercinta selama mana sekali pon belum tentu kau adalah jodohku jika kau memang bukan untukku...maafkan aku kerana terpaksa melukai kau..puas sudah aku cuba untuk perbaiki hubungan yang dah lama ni tapi aku gagal melaksanakannya...kita gagal!!!!mama abah,mak and boh saya mintak maaf sangat tak dapat menyatukan kita jadi satu family...ya Allah,kau kuatkan la hatiku yang lemah ini..sesungguhnya hanya padaMu aku berserah...

Comments

Popular posts from this blog

TIPS MELEGAKAN SAKIT TEKAK DEWASA & KANAK-KANAK

BerKeLaH wAtERf@LL,gAmBaNg PaH@Ng

Buatmu ibu..muahh